OBCHODNÍ PODMÍNKY
Reklamace a vrácení zboží
Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá, proto reklamace řešíme s nadstandardním přístupem. Na veškeré zboží poskytujeme záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
Jak postupovat při vrácení nebo výměně zboží
Nabízíme prodlouženou lhůtu vrácení zboží. Místo klasických 14 dní je u nás 30 dní.
Pokud se zboží rozhodnete vrátit:
- zabalte jej tak, aby při přepravě nedošlo k poškození
- přiložte kopii faktury a náš formulář pro vrácení zboží, který byl součástí vaší zásilky
- zásilku zašlete na adresu: BeUnique.cz, Husova 74/1, 251 01 Říčany
Zboží zaslané na dobírku nebudeme moci přijmout!
Jak postupovat při reklamaci
Pro všechny výrobky zakoupené v e-shopu BeUnique.cz platí podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží z důvodu neshodnosti se smlouvou do 2 let od data nákupu.
Pokud musíte zboží reklamovat:
- přiložte kopii faktury a náš reklamační formulář, který byl součástí vaší zásilky
- reklamované zboží zašlete společně s vyplněným formulářem na adresu: BeUnique.cz, Husova 74/1, 251 01 Říčany
- reklamace jsou zpracovávány do 30 dní od data přijetí reklamovaného zboží
- v případe odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) – vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku
- reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání.
Zboží zaslané na dobírku nebudeme moci přijmout!
Pokud potřebujete poradit či pomoci volejte na tel. +420 604 723 029 nebo pište na info@absolut-design.cz